O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 4 września 2020

Kartka z ukwieconą ramką


Dzisiaj przedstawiam kartkę ubraną w papiery z kolekcji Aurora marki Altair Art.
Na kwadratową bazę przykleiłam papiery z małego bloczka. Wykorzystałam TEN, TEN i TEN wzór.
Dodałam "podwójną" ramkę i kwiatki wycięte z dziurkaczem ze ścinków różowego papieru Ever and Always. Środki kwiatów ozdobiłam koralikami.
A na środku przysiadł motyl pokryty 3 kolorami brokatu.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. 
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...