O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 3 października 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - wrzesień (14)

I kolejny miesiąc zabawy na Rogatym blogu. Tym razem wrzesień przynosi nam kolędę z aniołami.


Inspiracją jest kolęda "Anioł pasterzom mówił..."



Moja kartka powstała na kwadratowej bazie z papierów i elementów do wycinania z małego bloczka Białe jak śnieg - FLOWERS od Paper Heaven. Kupiłam je w Skarbnicy Pomysłów.


Dodałam obrazek z aniołami przy żłóbku. Ich skrzydła lekko pokryłam brokatem.




Jeszcze tylko stosowny napis i kartka gotowa.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. 
Zapraszam również na mojego fanpejdża.




10 komentarzy:

  1. Piękna kartka :) też bawię się w Rogatym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja! Miałam spory problem z tą anielską kartkę, nie wiedziałam, co wymyślić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest pięknie, aniołkowo :-) Dziękuję za wspólną zabawę na Rogatym- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, ale że już czas? Chyba tak...

    OdpowiedzUsuń
  5. Eleganckie połączenie kolorów. Bardzo świąteczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kartka, przyjemne dodatki i papier w tle - kropeczki można uznać jako mieniący się śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...