O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 6 listopada 2020

Boże Narodzenie 2020 (38)


Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę granatowo-srebrną obsypaną brokatem.
Jest bliźniaczo podobna do poprzedniej. Tym razem jednak, jako pierwsza warstwa, na kwadratowej bazie znalazł się papier Cold/Fish Eye marki Altair Art.
Wysmarowałam go klejem Magic i posypałam brokatem.
Górną warstwę wycięłam ze srebrnego papieru wizytówkowego.
Dodałam odpowiedni onrazek i gwiazdę betlejemską ozdobioną ryżykami.












Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. 
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Dorotko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i ta również, inspirujesz nic tylko brać się i kleić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się prezentuje :) Ukazuje cichą noc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt dała warstwa wycięta wykrojnikiem. Ładny świąteczny wzór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...