O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 5 listopada 2020

Boże Narodzenie 2020 (37)


I znowu wracam do tematu Bożego Narodzenia. Powstała kolejna kartka w niebieskościach. 
Kwadratową bazę okleiłam papierem Sunrise 04 Niebieski marki Altair Art. Na kosteczkach 3d przykleiłam wycięte wykrojnikiem tło w kolorze granatowym. Użyłam do tego papieru Cold/Fish Eye.



Dodałam jeszcze obrazek ze Świętą Rodziną i gwiazdę betlejemską, której środek ozdobiłam ryżykami.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. 
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Niby prosta ale ile w niej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace z tym wykrojnikiem pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobna do wcześniejszej lecz zupełnie inaczej się ją odbiera, kolory mają duże znaczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, a fajna. Chyba ta kolorystyka przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i bardzo świąteczna:) skąd masz te wszystkie cudne obrazki:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. O ten wykrojnik też chętnie spytam, skąd on? Jakiej firmy? Ślicznie z tym granatem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...