O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 4 listopada 2020

Kwiatowa noc


Jak zobaczyłam to okno na papierze, to wiedziałam, że zrobię kartkę z nim w roli głównej. I nadszedł ten moment.
Pomieszałam tutaj papiery z trzech kolekcji, ale myślę, że tego wcale nie widać, bo pasują idealnie.
Na kwadratowej bazie znalazły się w kolejności papiery: Dreams Come True 05 drewno szare, Cold/Fish Eye i Midwinter 01. Dodatkowe kwiatki wycięłam z okładki zestawu Midwinter.



Granatowy papier ozdobiłam błyszczącym ornamentem. Przez maskę nałożyła gel medium i obsypałam brokatem.


Środki kwiatów podkreśliłam białymi perełkami w płynie.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.


10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...