O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 27 listopada 2020

Zielona misa


Niekiedy potrzebna jest odskocznia od robienia kartek. Wtedy biorę się za coś innego. I tak powstała misa z kwiatami. Jedną już kiedyś robiłam - TU.


Najpierw zwykłą bambusową miskę na owoce wyłożyłam folią spożywczą. Potem pocięłam na paski bandaż gipsowy, pomoczyłam go i ułożyłam w misce.
I tu musiałam przerwać, żeby forma mi dobrze wyschła.


Po wyschnięciu przyszedł czas na malowanie różnymi odcieniami i rodzajami farb. W środku na zielono, a na zewnątrz na czarno z dodatkiem srebra i złota.
I znowu musiałam całość zostawić do wyschnięcia.



W międzuczasie wycięłam z foamiranu kwiatki i je podbarwiłam suchymi pastelami. Na jednych znalazła się zieleń, a na drugich biel. Przez to kwiatki wyszły w całkiem innych kolorach. A wycięte były z tego samego. 
No i przyszedł czas na posklejanie różyczek i stworzenie z nich kompozycji.
Listki też wycięłam z foamiranu i na ciepło odcisnęłam na nich moldem żyłki.






I jeszcze trzeba wszystko zabezpieczyć. Tutaj w ruch poszedł lakier w spray'u.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Wygląda niesamowicie, niesamowity pomysł z tą formą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na ozdobienie w sumie wszystkiego. Inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ciekawie ta misa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta wielu talentów misa wygląda rewelacyjnie i jak widać z opisu wcale nie taka trudna do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...