O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 8 grudnia 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - grudzień (41)


No i doczekaliśmy się ostatniego w tym roku wyzwania na Rogatym blogu. W grudniu kolory są dowolne, ale kartka musi zawierać widoczny element przeźroczysty. U mnie jest to szybka zrobiona za pomocą gel medium. Pokrywa ona obrazek w ramce.



Kartka powstała na kraftowej bazie 15x15 z małego papieru Festive Bells 03 marki Altair Art. Papier ozdobiłam koronką z masy od Ewy.



Świąteczny napis od Pure & Natural Craft pomalowałam dwoma kolorami złotych pisaków.
Ramkę podkleiłam obrazkiem ze Świętą Rodziną i pokryłam gel medium.
Dodałam też kilka złotych półperełek.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka:) Koronka jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, mi też udało się skleić jak na razie jedną świąteczną kartkę :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super z tą koroneczką wygląda! Dzięki za przypomnienie, że to już grudzień i kolejne wyzwania! Zapomniałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koronka wygląda niesamowicie. Bardzo pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza koronka, pięknie zdobi kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny efekt powstał na obrazku- jakby ikona :)) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca i świetny pomysł z tym obrazkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...