O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 10 grudnia 2020

Boże Narodzenie 2020 (42)


Pomału kończę sezon robienia kartek świątecznych. Nazbierało się ich trochę.
Ta kartka powstała na kraftowej bazie 15 x15. Ozdobiłam je papierami z małych bloczków: Festive Cats 10 i Festive Bells 02 od Altair Art.



Na kartce znalazły się tekturki od Pure & Natral Craft: świąteczny napis i serwetka. Napis pomalowałam dwoma flamastrami a serwetkę pokryłam woskiem od APScraft.



Całość dopełniłam obrazkiem ze Świętą Rodziną i złotymi półperełkami.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Bardzo podoba mi się zieleń napisu i perełki na serwetce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza. Ta tekturka wygląda jak koronka, idealnie tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, klasyczna kartka. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekturka fajnie rozjaśniła kartkę, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna, bardzo świąteczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś te kolory w sobie mają, że zawsze dobrze wyjdzie,bardzo świątecznie jest u Ciebie Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczne świąteczne kolory zawsze się sprawdzają, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, a zwłaszcza ten napis ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...