O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 11 grudnia 2020

Boże Narodzenie 2020 (44)


Dzisiaj jeszcze jedna kartka świąteczna. 
Zrobiona jest na białej bazie 15x15 cm z papierów Festive Cats 06 i Festive Bells 02 marki Altair Art.
Główną jej ozdobą jest "surowa" tekturka z szopką od Crafty Moly. Dodałam też tekturkowe listki ostrokrzewu pomalowane flamastrami i złote półperełki.












Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje ta tekturka z szopką na tle tych papierów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna świąteczna religijna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beż z czerwienią to fajne połączenie plus zielone akcenty, ślicznie :) A wiesz, że także mam taką tekturkę - tylko jeszcze nie użyłam jej w żadnej pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...