O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 12 grudnia 2020

Świąteczne zawieszki


Niewiele czasu zostało do Świąt Bożego Narodzenia. A w święta obdarowujemy się prezentami. A do prezentów przydadzą się zawieszki. Do ich wykonania przydaszą się mniejsze kawałki papierów.


Bazy na zawieszki wycięłam wykrojnikami i ozdobiłam je świątecznymi elementami do wycinania. Do tego trochę błyskotek, perełek w płynie oraz sporo brokatu i mikrokulek.
Niestety przy tak fatalnej pogodzie za oknem, na zdjęciach, nie widać tego błysku.

Do zrobienia zawieszek wykorzystałam papiery:
* * * Altair Art * * *

* * * Skarbnicy Pomysłów * * * 

* * * Paper Heaven * * *
- elementy do wycinania z bloczka Białe jak śnieg - FLOWERS




















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. To jest niestety coś na co na ogół brakuje mi czasu... Twoje są śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne świąteczne zawieszki, ja jeszcze nie zrobiłam w tym roku ale mam już plan na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowicie czas spędziłaś, ale było warto, ślicznie wyszły. Szczególnie podobają mi się te niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorowe świąteczne zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zawieszki, bardzo ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zrobienie zawieszek zwykle brakuje już czasu, a Ty masz już gotowe i do tego bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To fajny sposób na wykorzystanie resztek papierów, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zawieszki, ja podobnie jak Martyna nigdy nie mam czasu aby zrobić choć jedną zawieszkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...