O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 14 grudnia 2020

Choinka


Niedawno wzięłam udział w czterodniowych warsztatach on-line u Ewy.
Ewa pokazywała nam jak zrobić choinkę metodą utwardzania tekstylnego.
Uroku choince dodaje piękna gipiura oraz światełka.


Ostatniego dnia Ewa pokazywała nam jak zrobic gwiazdy betlejemskie.
W zestawie były elementy z kremowego foamiranu. Zabarwiłam je na miętowo suchymi pastelami. Sama jestem zaskoczona subtelnościa ich koloru.





Nie bardzo widać to na zdjęciach, ale cala choinka i kwiaty błyszczą sie i skrzą, ponieważ jest na nich sporo brokatu.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...