O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 16 grudnia 2020

Fioletowa misa


Spodobały mi się warsztaty choinkowe metodą utwardzania tekstylnego prowadzone prze Ewę. Moja choinka jest TUTAJ.
Postanowiłam tą metodą spróbować zrobić miski. Wcześniej robiłam je z bandaża gipsowego (TAKĄ i TAKĄ).


Do części utwardzacza, który mi został po warsztatach, zeskrobałam trochę suchych pasteli i wymieszałam. Zrobiłam to niezbyt dokładnie, stąd różne odcienie.
Bambusową miskę wyłożyłam folią spożywczą, a potem materiałem namoczonym w utwardzaczu. Brzegi z jednej strony ułożyłam podwójnie i lekko je "naposzyłam". Środek posypałam fioletowym brokatem.
Zostawiłam do wyschnięcia.
Po jednym dniu wyjęłam z miski, zdjęłam folię i suszyłam "do góry dnem".


Na dobrze wyschniętej misce ułozyłam kompozycję z foamiranowych kwiatów. Wybrałam różowe i dioletowe (zdjęcie coś mi przekłamuje kolory). 
Wydobyłam je z zapasu wcześniej zrobionych przeze mnie kwiatów.



Na koniec wszystko zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem w spray'u.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...