O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 17 grudnia 2020

Boże Narodzenie 2020 (45)


Wygląda na to, że jest to moja ostatnia kartka świąteczna w tym roku.


Kartke zrobiłam na kraftowej bazie 15x15 cm. Do jej ozdobienia wykorzystałam małe papiery Festive Bells 09 i Festive Bells 01 marki Altair Art.
Warstwy podkleiłam piankową taśmą 3D.


W ramce z lekkiej masy umieściłam obrazek ze Świętą Rodziną. Dodałam wianek i poinesencje.



Napis od Pure & Natural Craft ozdobiłam brokatem z efektem szkła, W świetle przepięknie się mieni.



Środki kwiatów na papierze wzbogaciłam brokatem umieszczomym na "kroplach" kleju Magic.


Miedzy warstwami znalazła się też (przecięta na pół) koronka zrobiona z lekkiej masy.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Śliczna świąteczna kartka, chyba sporo w tym roku zrobiłaś świątecznych prac? Ja malutko w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda z rameczką. I bardzo mi się podoba pasta lodowa, dawno swojej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda ośnieżony napis Wesołych Świąt. Gratuluję powstania tyłu kartek u Ciebie :) Ja nie dałam rady w tym roku... Cieplutkich i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...