O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 18 grudnia 2020

Misa w zieleni


Jak zaczęłam się bawić z farbowaniem utwardzacza i babraniem sie, to powstała trochę mniejsza miska w soczystej zieleni.
Utwardzacz zabarwiłam suchymi pastelami.


Miski są pokłosiem warsztatów choinkowych u Ewy. Wcześniejsze, podobne prace są TUTAJ, a choinka w TYM poście.
Sposób wykonania opisałam w poście z fioletową misą.


Błysku dodałam całości zielonym brokatem.
Do ozdobienia miski wybrałam żółte i pomarańczowe kwiatki z foamiranu.
Powstały w ramach doskonalenia umiejętności w robieniu kwiatów.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna ta zieleń o tej porze roku :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, rzeczywiście. Ale ja jak zwykle najbardziej się jaram kwiatuszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetny kolor tej misy - idealnie pasują do niej te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misowe szaleństwo! Wielkość i kolor obi wrażenie. Kwiatuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miska miską ale kwiatki rewelacyjne ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...