O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 30 stycznia 2021

BINGO (1)


U mnie powstał taki komplet podarunkowy.
Notes zrobiłam na bazie zeszytu. Jego zawartość pozostanie jednak małą tajemnicą A do kompletu kartka.


Na Fb jest grupa z cotygodniowymi wyzwaniami - 52 Scrapbooking Challenge 2021.
Ja się nieco spóźniłam, ale i tak postanowiłam dla zasady nadrobić zaległości.


Do BINGO z pierwszego tygodnia stycznia powstał ten notes.
Wykorzystałam linię: mix media - niebieski - wykrojnik.


Okładkę zeszytu pokryłam białym gesso, a potem niebieskimi farbkami z TEGO zestawu i drugiego w kolorach pastelowych.
Papiery wycięłam wykrojnikami z imitacja przeszyć. Dodałam też kolronkę z lekkiej masy od Ewy.
Te elementy przykleiłam za pomocą gel medium i wszystko pokryłam warstwą tego preparatu.



Dodałam jeszcze róże4 na tiulu i kwiaty z białego foamiranu, ltóry lekko zabarwiłam suchymi pastelami.



Gdzieniegdzie dodałam tez subtelne mazy złotym woskiem.




Do zrobienia kartki i notesy wykorzystałam papiery marki Altair Art: Cold/Fish Eye i z małego bloczka Midwinter.


Kartka powstała na kwadratowej bazie.
Znalazła się na niej też tekturka z napisem od Pure & Natural Craft Pomalowałam ją niebieską farbka i obsypałam niebieskim brokatem i umieściłam na ozdobnej koronce z lekkiej masy.





Dodałam jeszcze kwiaty z foamiranu i papierowe różyczki.




Komplet zgłaszam na Wyzwanie 1/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Wspaniały komolet. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niebiesko! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet. Koronka pięknie wszystko rozjaśnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, ta koronka super wygląda. I kolor przepiękne, i kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zestaw, dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są i kartka i notes! Ten niebieski taki żywy, energiczny. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet. Co w środku niezbędnika jest?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...