O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 27 stycznia 2021

BINGO (2)


Na Fb trwa zabawa w cotygodniowe robienie prac wg przedstawionego BINGO - 52 Scrapbooking Challenge 2021.
Dołączyłam do zabawy niedawno, ale i tak postanowiłam nadrobić zaległości.
W 2. tygodniu BINGO wyglądało tak:


Na mojej kartce znalazły się linie:
puder do embossingu - wianek - baza kraftowa
puder do embossingu - kolor - stempel


Kartkę zrobiłam na kraftowej bazie 15x15 cm z papieru Ever and Always w kolorze ecru marki Altair Art. Gałązki do wianka wycięłam z papieru Ever and always - Green Peas groszek.
Warstwy jasnego papieru przedzieliłam papierem kraftowym.
Bazę i papiery lekko wytuszowałam.


Na górnej warstwie papieru odbiłam stempel znutkami i zenbossowałam go złotym pudrem na gorąco.



Dodałam też wycięty napis.
Z trzech gałązek ułożyłam wianek, na którym znalazły się kwiatuszki z foamiranu - w kolorze łososiowym lub jasno  brzoskwiniowym, jak kto woli.
Ich środki wypełniłam mikrokulkami.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 1/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Prześliczna praca. Bardzo lubię ten brzoskwiniowy kolor. I kusi mnie, żeby się przyłączyć do tej zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten brąz. Bardzo ładną kartkę wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca. Dziękujemy za zgłoszenie kartki do zabawy na blogu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatycznie! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca, ciekawa kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygląda embossingowe tło kartki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...