O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 27 stycznia 2021

BINGO (4)


No to zaczynam na bieżąco tworzyć prace wg BINGO w zabawie 52 Scrapbooking Challenge 2021. Wytyczne 4, tygodnia prezentują się następująco:


Tym razem na mojej pracy można się doszukać wykorzystania dwóch linii:
banerki - zielony - kompas
foamiran - drewno - mikrokulki


Kartka powstała na kwadratowej bazie z papierów różnych producentów. U mnie nie zdarza się to zbyt często. Takie miksowanie.
Wykorzystałam papiery:
Adventure Awaits 03 od Craft O'Clock
Farmlife 04 od Mintay Papers
VENUS Olivia od TricksArt
Vintage Man 07 od Craft&You Design



Gdzieniegdzie dołożyłam mini-kwiatuszki z foamiranu, a zamiast perełek w płynie użyłam mikrokulek, którymi obsypałam kropki z kleju.


U mnie za kompas robi róża wiatru. 








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...