O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 26 stycznia 2021

A jak Amarant


Dzisiaj przedstawiam Wam bardzo prostą kartkę
Baza, dwa kwadraty, trzy prostokąty, kwiatki, tekturka, klej i brokat.
Wybrałam papier ATF/Passion marki Altair Art..





Kwiatki zrobiłam sama. Ich środki posypałam brokatem i uzupełniłam półperełkami.
A na papierze "narysowałam" sobie klejem gałązkę i posypałam ja brokatem.



Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie A jak Amarantowy na blogu Tworzę w Jednym Kolorze


Wyzwanie 1/2021 na blogu Altair Art







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Ależ przekłamuje ekran kolory, wyszło burgundowo, bordowo, ale warstwy i przetarcia wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna jest taka czerwona praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka :) Dziękuję , że bawisz się z nami w TwJK.
    Ania Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej kolekcji 😉 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca. Dziękujemy za zgłoszenie jej do zabawy na blogu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu romantycznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK, DT Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK. Powodzenia,

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszło :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK - DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...