O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 25 stycznia 2021

BINGO (3) (2200)


Szaro, buro i smutno za oknem. Trudno zrobić przyzwoite zdjęcia.
Ale jakoś radzić sobie trzeba.

Niedawno na FB znalazłam grupę 52 Scrapbooking Challenge 2021 z cotygodniowymi wyzwaniami w postaci BINGO.
Na pierwsze trzy wyzwania się spóźniłam, ale i tak postanowiłam, że postaram się je nadrobić i tworzyć na bieżąco według podanych wytycznych.

Moją kartkę zrobiłam wykorzystując linię: maska - balony - kartka sztalugowa.


Na kwadratowej bazie znalazły sie papiery marki Altair Art: On the Wings of a Rainbow 04, Jungle/Meadow, On the Wings of a Rainbow 25 i Sunrise - pasek z motylami. A kwiatki powstały z resztek papierów z kolekcji Sunrise.


Robiąc tę kartkę zainspirowałam się kursem na kanale Altair Art.





Na kartce znalazły sie też balony wycięte z białego papieru brokatowego i różowego metalizowanego papieru.


Na przednią część kartki, za pomocą kleju Magic, naniosłam przez maskę wzór rozetki, który mocno obsypałam brokatem (słabo to niestety widać przy tym oświetleniu).




Wycięte kwiatki dokleiłam do wzoru na papierze w dolnej części i wzbogaciłam ich środki kryształkami.


Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie 1/2021 na blogu Altair Art


Wyzwanie - B jak Błyskotki na blogu Kartkowe ABC







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Super ci to wyszło a kwiaty rewelacyjne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło i super kwiatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca praca 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka :) Pozdrawiam Joanna DT AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Niecodzienne kwiaty! Bardzo ładne! Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka i z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...