O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 15 lutego 2021

B jak Beżowy


Dzisiaj przedstawiam męska kartkę w beżach.
Robienie męskich kartek przychodzi mi z trudem, dlatego warto wykorzystać chwilową wene, aby takową zrobić.


Kartka powstała na kwadratowej bazie. Wykorzystałam tutaj papier Farmlife 04 od Mintay Papers, papier kraftowy, papier z mapą od UHK Gallery i Vintage Man od Craft&You Design, 


Papiery ułożyłam warstwowo i dodałam ramkę z zębatkami. Wszystkie warstwy delikatnie wytuszowałam.



I jeszcze okolicznościowy napis podklejony banerkiem z papieru kraftowego.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie B jak Beżowy na blogu Tworzę w Jednym Kolorze.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. 
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Świetna, sporo detali fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie i tak męskie kartki wychodzą lepiej niż mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wyszło.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK - DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta kartka!! Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu TwJK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna męska praca, dziękuję,że bawisz się z nami w TwJK, Anna M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna męska praca, dziękuję,że bawisz się z nami w TwJK, Anna M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK. Pozdrawiam, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy układ.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...