O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 14 lutego 2021

Kawa i ciastko


Na koniec tegorocznego karnawału powstała u mnie kartka z kawusią i ciastkiem.


Na kwadratowej bazie znalazły się papiery.od ScrapBerry's i LemonCraft.


Dodałam jeszcze trochę kwiatków, motyla i różowe krople akrylowe.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie C jak Ciepły napój na blogu Kartkowe ABC.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Świetna kawowa kartka, jak zwykle cudne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa i ciastko to z pewnością Happy Day zwłaszcza u mnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo slodka kartka, az mam ochote na te ciastka 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...