O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 12 lutego 2021

BINGO (6)


Kolejny tydzień, kolejne BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.

Moja linia to : list/koperta - czerwony - serca/balony.


Kartka powstała na kwadratowej bazie z papierów i elementów do wycinania z kolekcji Red Roses for my Darling marki Altair Art. 




Dodałam też niewielkie serduszko. 






Kartkę zgłaszam na:

                          

Wyzwanie 2/2021 na blogu Altair Art 









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Pina karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą kopertką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz tym bingo jednak spróbuję coś zrobić dla zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantycznie i miłośnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :) Fajnie postrzepione krawedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card – DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Romantyczna i piękna. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wykorzystana kolekcja papierów od Altair Art! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i romantycznie :-) Dziękuję że zechciałaś dołączyć do naszego wyzwania na blogu Paper Card. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia - DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie walentynkowo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Card

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...