O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 26 lutego 2021

BINGO (8)


To już 8 tydzień wyzwań z BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
Tym razem wybrałam linię: kropki - turkus - motyl.


Ozdobiłam notes, który oryginalnie był w kraftowej okładce z niebieskimi elementami.
Okleiłam go papierem Pulsar/Andromeda od Altair Art. Granat rozjaśniłam koronką z lekkiej masy od Ewy.
Potem za pomocą maski i kleju Magik naniosłam serduszka, które obsypałam złotymi płatkami i żółtym brokatem.


Na środku przykleiłam obrazek z dziewczynka i ptaszka z papieru Fairy Tale, Enigma od ScrapBerry's.
Skrzydła ptaszka opruszyłam diamentowym brokatem, a sukienkę i włosy dziewczynki ozdobiłam turkusowym brokatem.




Małym dziurkaczem wycięłam turkusowe motylki i uzupełniłam nimi całość kompozycji. Na środku kazdego z nich znalazły sie turkusowe perełki w płynie.


Na tylnej i wewnętrznych stronach znalazła sie też koronkowa taśma samoprzylepna, aby rozjaśnić delikatnie granat.



Pracę zgłaszam na Wyzwanie 2/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Ciekawy notes 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna grafika! Mam taki stempel od dawna, a jakoś nie mogę się zabrać za kolorowanie, onieśmiela mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny notes i ileż się na nim dzieje :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i połyskujący a to za sprawą brokatu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny notes, zyskał niesamowicie na nowej okładce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowo i oryginalnie. Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa praca łącząca wiele elementów. Dzięki za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego notesu aż przyjemniej używać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...