O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 25 lutego 2021

Ć jak Ćwierkają ptaki


Pocięłam kolekcje Rose Garden od Altair Art. Dostałam ją jako nagrodę za Fana Roku 2020. I teraz przyszedł na nią czas.


Na kwadratowej bazie ułożyłam kompozycję z powycinanych elementów.
Wykorzystałam papiery i dodatki do wycinania marki Altair Art: 


Brzegi wszystkich elementów potuszowałam na bordowo i ułozyłam kompozycje na kosteczkach 3D.


Kwiatki wzbogaciłam różowymi perełkami, a tag perełkami w płynie.




Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie Ć jak Ćwierkają ptaki na blogu Kartkowe ABC


BINGO - Tydzień 8 na facebookowej grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021 - linia: tusze - kropki - tag


Wyzwanie 2/2021 na blogu Altair Art






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Śliczna! Ten wianuszek bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, urocza kartka 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Sama bardzo lubię tą kolekcję, nadaje się do wielorakich prac :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną nagrodę otrzymałaś :) Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię wycinać choć bardzo podobają mi się właśnie wycinane elementy na kartkach i te motylki dodają takiej lekkości

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca i fajnie wkomponowany ptaszek 😍 dziękujemy,że bawisz się z nami w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna karteczka. Fajny tag.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nagrody. Cudnie ją wykorzystujesz. Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tym tagiem wystającym z wianka.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...