O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 25 lutego 2021

Wielkanoc 2021 (10-12) (2220)


I kolejne trzy kartki na prostokątnych bazach. Tym razem tłem też są kwiatowe papiery. Wykorzystałam też obrazki z wielkanocnego paska do wycinania z Galerii Papieru.





















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Świetnie wszystko połączyłaś! Też mam te grafiki, ale nie mam na nie pomysłu. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Bardzo podoba mi się ta tekturka z baziami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzenie kartek idzie pełna parą, super! Bardzo ładne kartki :) Do tych grafik mam sentyment-kiedyś także je wykorzystywałam w wielkanocnych kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne są te grafiki, widzę na brak weny nie możesz narzekać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki. Faktycznie Wielkanoc tuż tuż - tromba się przygotowywać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kartki. Proste, na temat, kolorowe i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój post przypomniał mi, że już powinnam robić kartki... czas najwyższy, a ja nawet nie zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, bardzo tradycyjne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...