O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 20 lutego 2021

Wielkanoc 2021 (4)


Na ukwieconym, fioletowym tle umieściłam postać Zmartwychwstałego Chrystusa. Do tego napis i jest wymowna kartka. 
Całość na kwadratowej bazie.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Fajne połączenie wykrojnika z fioletowymi różami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię świąteczne kartki z odpowiednią wymową... To fioletowe tło z kwiatami wyszło bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moich obserwacji wynika, że kartek w fotelach jest mało, tak też ta jest niezwykle oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio lubię w delikatnych, stonowanych kolorach kartki sama kilka takich zrobiłam. Rzeczywiście jest wymowna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...