O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 19 lutego 2021

Wielkanoc 2021 (3)


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejna kartka na Wielkanoc.
Tym razem na kwadratowej bazie znalazły się delikatne róże i jajka.
Jajko z barankiem wycięłam z arkusza Wiosenne Kwiecie Wielkanoc 04 od Skarbnicy Pomysłów.
Jeszcze tylko napis i kilka perełek na kwiatkach i gotowe.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka w tych kolorach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza! Też się chyba muszę zabrać za wielkanocne, bo na razie robię tylko grudniowe ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja się powiększa... Ja idę od tyłu. :D
    Baranek wciąż mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...