O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 18 lutego 2021

Wielkanoc 2021 (2)


Dzisiaj wielkanocna kartka na kwadratowej bazie w zieleni. Jej główną ozdoba jest baranek na tagu z papieru Wiosenne Kwiecie Wielkanoc 04 od Skarbnicy Pomysłów.



Dodałam jeszcze wydrukowany napis, a kwiatuszki wzbogaciłam perełkami w płynie.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Śliczna chyba muszę też przygotować jakieś wielkanocne kartki już czas...

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tu wyszło jeszcze bardziej wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenna kartka, i ma bardzo fajny prosty układ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki, fajnie komponuje się zieleń z tym brązem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...