O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 17 lutego 2021

Wielkanoc 2021 (1)


Dzisiaj roda Popielcowa. Czas chyba już na robienie kartek na Wielkanoc.
Dzisiaj pierwsza z serii tegorocznych.
No bo szukając wielkanocnych przydasi znalazłam kilka niedokończonych kartek z ubiegłego roku (odwołane zamówienie robione na ostatnią chwilę).


Kartkę zrobiłam na kwadratowej bazie. Postanowiłam się pozbyć sterty ścinków i zrobić z nich kartki. Nie zawsze będę w stanie zidentyfikować papiery.
Tutaj użyłam papieru z kolekcji Cherished Jewels od ScrapBerry's.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Ja też mam całą stertę ścinków czas je chyba wykorzystać...
    W tym roku jeszcze nie wiem czy będę robić wielkanocne kartki może jakieś c&s?
    Twoja kartka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ten krzyż, kiedyś się zastanawiałam, czy go kupić, ale nie robię kartek religijnych, więc odpuściłam. Cudne papiery dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna wiosna na tej Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...