O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 16 lutego 2021

BINGO (7)


Siódmy tydzień zabawy z BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
W tym tygodniu moja linia to: baza craftowa - beżowy - wykrojnik.



Tak powstała kolejna męska kartka. Tym razem na kraftowej bazie 15 x 15 cm.
Do jej zrobienia wykorzystałam papier kraftowy, papier Farmlife 04 od Mintay Papers, papier z mapą od UHK Gallery i grafikę z papieru Vintage Man od Craft^You Design.
Dodałam jeszcze napis i ramkę z trybikami.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...