O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 21 maja 2021

BINGO (20)


Dzisiaj przedstawiam pracę na dwudzieste BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021. Moje linie to: napis - kolor - tekturka i craft - gałązka - tekturka.

Ostatnio mam jaka niemoc twórczą i te cotygodniowe zabawy "zmuszają" mnie do jakiejkolwiek twórczej pracy.



Kartka powstała na kwadratowej bazie z papieru kraftowego i zielonego papieru z małego bloczka Rose Garden od Altair Art. Napis wycięłam z paska Ever and always - Pasek z napisami i tagami.


Ozdobną tekturkę - tło potuszowałam i ozdobiłam kraftowymi gałazkami, na których znalazły sie małe kwiatuszki w kilku odcieniach różu. Wyxięłam je małym dziurkaczem. Ich środki zrobiłam z różowych perełek w płynie. Te same perełki znalazły się w kilku miejscach na kratownicy.




Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie 5/2021 na blogu Altair Art


Wyzwanie #68 - Dla Mamy na blogu Od A do Zet






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Te pnącza wyglądają super!
    Mam tak samo - prace do DT i do wyzwań progresywnych "zmuszają" mnie do robienia czegoś. Bez tego byłabym nie wiem gdzie. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Bardzo pomysłowa kompozycja i wykorzystanie poszczególnych elementów.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza "pergola" 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, cudownie wygląda ta pergola z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A Do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A Do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, inna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka robi wrażenie :) Ślicznie prezentują się małe kwiatuszki na gałązce, a wszystko umieszczone na ala pergoli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...