O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 11 maja 2021

BINGO (19)


Kolejny tydzień, kolejne BINGO, już dziewiętnaste, na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
Zrobiłam niewielką kartkę według linii: koronka - biały - owalna baza.



Z kremowej bazy wycięłam owal. Do stworzenia warstw posłużyły mi papiery marki Altair Art: ecru z kolekcji Ever and Always i Rose Garden 05. Podkleiłam je taśmą piankową 3d.


Górną warstwę papieru ozdobiłam kawałkiem koronki zrobionej z lekkiej masy. Dodałam tekturkową ramkę z kwiatuszkami, które wzbogaciłam półperełkami.
Na górze i na dole, miedzy warstwami, znalazły sie tiulowe róże na taśmie.
Dodałam jeszcze zwiniętą różę umieszczona na kawałku gazy.


Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie 5/2021 na blogu Altair Art


Wyzwanie E jak Ecru na blogu Tworzę w Jednym Kolorze






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Piękna romantyczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka, mogłaby być na Wielkanoc 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna i bardzo romantyczna kartka 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka, bardzo ciekawa forma :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca, delikatna i zwiwna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny kształt. Śliczna i delikatna. Dziękuje za wspólną zabawę na blogu Altair Art. Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantyczna karteczka :) Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak uroczo :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK – DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...