O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 6 maja 2021

BINGO (18)


Początek maja, to czas matur. Zawsze się zastanawiałam dlaczego to tak stresuje Rodziców. Dalej nie wiem dlaczego, ale nerwy mnie zżeraja.
A robienie kartek mnie uspokaja. Przynajmniej trochę.
Przedstawiam kartkę z zawiniętymi rogami na osiemnaste BINGO w zabawie na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
Moja linia to: tekturka - kolor - kwiaty.



Na kwadratowej bazie powstała kartka z papierów z kolekcji Butterfly Dream marki Altair Art. Wykorzystałam papiery żółty z okładki, zielony Butterfly Dream 04 i błękitny Butterfly Dream 02.


Dwie warstwy papieru zawinęłam na tym samym rogu. Przestrzeń między nimi wypełniłam listkowym odciskiem z lekkiej masy i sznurem brokatowych perełek.
Pod zawinięciem umieściłam koronkę zrobioną z lekkiej masy pomieszanej z niebieskim brokatem.


Kiedyś prowadziłam warsztaty na Forum Nauczycieli Regionalistów (KLIK) i został mi z nich napis po śląsku (od scrapek.pl). Pomalowałam go żółtą i miętową farnką.



Z foamiranu zrobiłam kwiaty w kilku rozmiarach i ozdobiłam nimi zawinięte rogi. Dodałam też tekturowy zawijasek pomalowany na zielono od Fabryki Weny.




Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie CARDS - kartka z zagiętym rogiem - edycja sponsorowana w Art Piaskownicy


Wyzwanie 5/2021 na blogu Altair Art






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Piękna pozytywna praca. Super skomponowana :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i urokliwa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ energetyczna praca, super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zestawienie kolorystyczne.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory!
    Matura to super czas! Specalnie sobie to zapisałam wtedy w dzienniku, żeby potem ludzie mi próbnowali wmawiać, że myślę tak dopiero po fakcie - a myślałam tak i przed. Nie było się czym stresować. Gdyby moi rodzice we mnie wierzyli, też by się nie stresowali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory i kompozycja, a kwiatuchy to bajka :)
    Dziękuję bardzo za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super energetyczna praca 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka, piekne kolory i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka! Pełna energii i słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale energia. Super praca. Dziękuje za wspólną zabawę na blogu Altair Art. Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo energetyczna! Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...