O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 31 marca 2019

Warsztaty kartkowe na Forum Nauczycieli Regionalistów



Wczoraj (30 marca 2019 r.) miałam przyjemność poprowadzić warsztaty kartkowe w Ramach Forum Nauczycieli Regionalistów, które odbywało się w Rybniku w murach Zabytkowej Kopalni IGNACY.
Zadanie było nie lada trudne, bo miałam zrobić z uczestnikami kartki o tematyce śląskiej.
Trochę się naszukałam, ale wreszcie znalazłam odpowiednie tekturki w Scrapek.pl. Tam tez zrobiłam pozostałe zakupy.

 

Poniżej przykładowy zestaw startowy dla każdego uczestnika. Oprócz tekturek, kwiatków i wycinanek każdy wybrał sobie jeden arkusz papieru z kolekcji EVER DREAM marki Altair Alr oraz po pół arkusza z kolekcji GREENERY CHARM i SPRING BUSTLING od Craft o Clock.


Wykłady lekko sie przeciągały i zastanawiałam się, czy w ogóle będą chętni na moje warsztaty. Okazało się, że chętnych było więcej, niż miejsc przy stole. Niektórzy musieli wcześniej wyjść, a ich miejsca od razu zajmowali inni uczestnicy.
Wróciłam mocno zmęczona, ale i niesamowicie usatysfakcjonowana.



Czasem trzeba było coś jeszcze raz wytłumaczyć, albo pomóc...







I powstały takie karteczki.
Do podkreślenia kolorów i nadania elementów błysku używaliśmy wosków od APScraft.








A obok odbywały się warsztaty z robienia swojskiego makaronu. Sporo można było się też dowiedzieć o wypiekaniu swojskiego chleba. Z masłem - przepyszny.




Kolejny stół okupowali pasjonaci edukacyjnych gier planszowych. śląskich gier też nie mogło zabraknąć.


No i był jeszcze jeden warsztat - dla tych, którzy nie bali się lekko pobrudzić. Z gliny można wyczarować swoimi rękami cudne przedmioty.



No i przyszła kolej na moje kartki. W założeniu było, że na warsztatach zrobimy dwie kwadratowe kartki. Mnie jednak z tego zestawu (nie wykorzystałam wszystkiego) wyszły aż cztery kartki. Dlatego dołożyłam uczestnikom jeszcze bazy prostokątne.



Moja kartka ze Scrapkiem i Scrapinką w strojach śląskich powstała na papierze Ever Dream 03 marki Altair Art. Papier lekko poszarpałam. Brzegi i napis pokryłam bordowym woskiem od APScraft. Całość uzupełniłam kwiatuszkami, listkami czereśni i małymi motylkami.










Pozostałe kartki są świąteczne.


Na pierwszej, wśród zieleni ukryłam baranka maźniętego woskiem kameleon białe złoto i napis pokryty jasnozielonym woskiem. Dodałam jeszcze kwiatuszki i gałązki bazi.






Druga kartka jest bardziej wesoła. Również na papierze https://www.skarbnicapomyslow.pl/pl/p/AltairArt-Dwustronny-papier-do-scrapbookingu-Ever-Dream-03/9432. Dodałam trochę elementów wyciętych z papierów GREENERY CHARM i SPRING BUSTLING oraz jajka i zająca od Bloomcraft. A napis wycięłam banerkiem M od APScraft.








Trzecią kartkę świąteczną stworzyłam z resztek papieru Ever Dream 03 marki Altair Art. Tekturkę z wiosennym bukietem marki Anemone umieściłam w owalnej ramce wyciętej z zielonego kartonu PINO. Ramkę podkleiłam białym papierem. Dodałam napis i wycięte z papieru kwiatki.






 
Dziękuję tym, którzy dotrwali. To jest chyba mój najdłuższy post w karierze blogowej. Przynajmniej w ostatnim czasie.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe warsztaty i super relacja Dorotko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna relacja! Poproszę więcej takich długich postów. :D Zazdroszczę warsztatów. Wcale się nie dziwię, że tylu chętnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to musiał być miły dzień. Świetne prace. Na buziach uczestniczek uśmiech i odprężenie. Gratuluję efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak cudownie :) Wspaniałe kartki powstały :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne warsztaty, super karteczki :) Widać radość podczas tworzenia, czyli to o co chodzi w scrapowaniu :) pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wszyscy dobrze sie bawili, a to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne warsztaty i piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię to skupienie i przejęcie na twarzach uczestników warsztatów :) Świetne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały czas warsztatów i widać że wszyscy zadowoleni :)
    Prace też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...