O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 2 maja 2021

Album dla Wychowawczyni od Maturzystów


Mknie ten czas z zawrotną szybkością. I nadszedł czas, kiedy nój Syn i Jego Koledzy kończą Liceum i zdaja Maturę.
Przez te trzy lata oko na Nich miała Pani Ada - Ich Wychowawczyni.
Na pamiątkę tego wspólnie spędzonego czasu (częściowo zdalnie) zrobiłam w ramach podziekowań od uczniów album.

Do kompletu powstała jeszcze TAKA kartka.


Album zrobiłam na kwadratowej bazie albumowej od Fabryki Weny. Tam też zamówiłam spersonalizowane napisy.

Album w całości powstał z papierów z kolekcji Aurora marki Altair Art. Wykorzystałam papiery w rozmiarze 20x20 cm.
Rogi okładek zabezpieczyłam czarnymi narożnikami.
Do klejenia i tworzenia warstw przydał mi się klej Magiczny i piankowa taśma 3d.
Zakupy zrobiłam w Skarbnicy Pomysłów.


Na przedniej okładce znalazła się dwuwarstwowa ramka od Fabryki Weny. Jej dolną część zembossowałam na gorąco czarnym pudrem, a wierzchnią srebrnym.
Napisy też zembossowałam na czarno.
Na środku znalazła się też metalowa stalówka i książki z TEGO zestawu od Fabryki Weny.




Kwiaty nadrukowane na papierze ozdobiłam różowymi kryształkami.



W rogu okładki umieściłam kompozycję z własnoręcznie zrobionych róż z różowego i szarego foamiranu. Listki i gałązki do tej kompozycji wycięłam z papieru Jungle/Meadow od Altair Art.







Na kółkach spinających album zawiesiłam jeszcze jedna stalówkę i lampę naftową, jako symbole krzewienia wiedzy.



Na wewnętrznej stronie okładki znalazł się zembossowany na czarno napis z nazwą szkoły oraz zembossowane na srebrno bordery od Fabryki Weny.





Obok wylądowały podziękowania wydrukowane na białym papierze wizytówkowym


Tą stronę ozdobił również napis "Dziękujemy" pomalowany na czarno i sowy na gałązce od Fabryki Weny.
Kontynuacja podziękowań znajduje się na kolejnych stronach. Ta seria napisów jest pomalowana czarną farbą i muśnięta grafitowym woskiem.



Kolejne strony to już zdjęcia uczniów całej klasy. Każde zdjęcie jest podklejone ramką z białego papieru wizytówkowego. Z tego samego papieru wycięłam też zwinięte w rulon dyplomy symbolizujące ukończenie szkoły. Każdy uczxeń wzbogacił się również o biret wycięty z granatowego metalizowanego papieru.
Każde zdjęcie jest też podpisane imieniem i nazwiskiem dzięki tekturkom od Fabryki Weny. Pomalowałam je na czarno.

Na górze znajdują się tekturki od Fabryki Weny z kontynuacją podziękowań:


















































Na tylnej okładce znalazł się zembossowany na czarno i srebrno napis "Ostatni dzwonek". No bo to ostatni szkolny dzwonek dla tych uczniów. I też symboliczny, bo wypuszczający w świat pierwszych absolwentów Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego Politechniki Śląskiej w Rybniku.
Na tej stronie nie mogło zabraknąć zegara i książek.
Tutaj kwiaty również wzbogaciły się o środki z różowych kryształków.




I na koniec dodałam jeszcze cytat dla wszystkich. Kończąc przecież szkołę nie zaprzestajemy nauki.




I tył bez ozdób.


No i wyszedł mi niezły grubasek. Mam nadzieję, że będzie niezwykłą pamiątką.


Album zgłaszam na Wyzwanie 5/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.



8 komentarzy:

  1. WOW..piękna praca... Z pewnością będzie miła pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny pomysł! Piękna praca! W sumie to każdy uczeń powinien też taki mieć z kolegami z klasy i nauczycielami - ja bym chciała!
    Tak mało dziewczyn w tej klasie, a aż 3 Julie? Dobrze widzę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga to była klasa o profilu politechnicznym.
      I były trzy Julie. Bo w 2002 r to było popularne imię.

      Usuń
  3. Jaki dopracowany. Cudowny album wykonałaś Doroto. Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, bardzo dopracowany album :) Dziękuję bardzo za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny album, szczególnie okładka 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj trochę pracy tu było. Bardzo wyrazisty album. Dziękuje za wspólną zabawę na blogu Altair Art. Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album. Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...