O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 1 maja 2021

BINGO (17)


Majówkę czas zacząć. Niestety pogoda za oknem nie rozpieszcza. Szaro, buro i mokro.
A tygodnie mijają nieustająco. Czas pokazać moją pracę wg wytycznych BINGO nr 17 w trwającej zabawie na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.


Tym razem nie zrobiłam kartki, ale ozdobiłam drewniane pudełko/piórnik.
Z bingo wybrałam linię: foamiran - diamenty - mikrokulki oraz foamiran - kwiaty/rośliny - mech.


Pudełko z zewnątrz pokryłam czarnym gesso, a w środku pomalowałam je zielona farbą.


Na wieczko naniosłam przez maskę z małymi trójkącikami "tęczową" pastę, która po wyschnięciu mieni się jak diamenciki. Potem nałożyłam pastę imitującą mech i całość lekko pokryłam zielonym woskiem. Miejsca pokryte pastą z efektem mchu lekko posypałam miedzianymi mikrokulkami.


Z rudopomarańczowego foamiranu zrobiłam trzy duże kwiaty i w towarzystwie gałązek umieściłam je na wierzchu. Środki kwiatów zabarwiłam ciemnozieloną pastelą, dodałam żółte i brązowe pręciki oraz spścikałam perłowym pyłkiem.




Duższe boczne ścianki ozdobiłam ceglanym murkiem porośniętym mchem.
Przez maskę nałożyłam białe gesso, które pomalowałam farbkami. Potem dodałam trochę pasty imitującej mech.



Na rogu znowu znalazły się trujkątne diamenciki z "tęczowej" pasty.


Na krótszych ściankach znalazł sie mech w towarzystwie diamencików.


Druga strona wygląda podobnie.



Pastę imitującą mech lekko "podrasowałam" zieloną farbką.



I jak się Wam podoba? Bo ja jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...