O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 22 kwietnia 2021

BINGO (16)


Tydzień za tygodniem mija. A co tydzień na grupie 52 Scrapbookimg Challenge 2021 nowe BINGO, tym razem już szesnaste.
Tym razem wybrałam linię: róża - kolor czarny - szachownica.



Na kwadratowej bazie zrobiłam różana kartkę z szachownicą. Wykorzystałam do jej stworzenia papiery Holy Mountains - 05/06, Holy Mountains - 07/08, Holy Mountains - Dzikie Kwiaty 04 i Holy Mountains - Dzikie Kwiaty 03 z Altair Art.
Warstwy podkleiłam taśma piankową 3d.


Środki kwiatów lekko wzbogaciłam kropkami z kleju Magicznego, które posypałam diamentowym brokatem.


Dodałam też koronkę z lekkiej masy wymieszanej z brokatem i małe serduszka.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 4/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Piękne warstwy i szachownica :)
    Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dzieje się 😃 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczna praca :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka! Szachownica w tle jest bardzo oryginalna, super wygląda z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szachownica i róże: jakie kontrastowe kolory :) Dziękujemy za wspólną zabawę na AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna :) Skojarzyła mi się z Alicją w krainie czarów, pewnie przez szachownicę i róże :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...