O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 15 kwietnia 2021

BINGO (15)


To już piętnasty tydzień z BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021,
W tym tygodniu wybrałam linię: tusz - kolor złoty - vintage.



Kartkę zrobiłam na kraftowej bazie 15x15 cm z papierów z małego bloczka Rose Garden marki Altair Art. Kilka elementów wycięłam z arkusza z dodatkami do wycinania.


Brzegi lekko poszarpałam i potuszowałam. Dodałam trochę złotego papieru i koronki z lekkiej masy, które również potuszowałam.
Całość poukładałam warstwowo.






Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 4/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Jak bogato , fajna praca Doroto. Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze u Ciebie świetna interpretacja!
    Zawsze mnie szokuje, jak ten czas leci, 15. tydzień?!

    OdpowiedzUsuń
  3. I to był świetny wybór, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bogato 😃 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna kartka :) ile tu się na niej dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie z tym złotem :)
    Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak warstwowo!Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kartka :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nam bardzo miło, że tak dużo Twoich prac powstaje z naszych papierów. I dziś kolejna kartka w wyzwaniu! Dziękujemy :) AltairArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...