O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 9 kwietnia 2022

Bułki wrocławskie


Co zrobić jak człowiekowi zachce się świeżej bułeczki, a do sklepu "daleko".
Po prostu sobie je upiec/
Przepis na bułki wrocławskie znalazłam na blogu Swojskie Jedzonko.

Składniki:
500 g mąki pszennej
15 g świeżych drożdży
40 g miękkiego masła
2 łyżeczki cukru
1 łyżeczka soli
1 jajko
220 ml ciepłwgo mleka

Sposób przygotowania jest przedstawiony na filmie.


Moje bułeczki powstawały tak.




Następnym razem będę je piekła nieco dłużej, aby skórka była bardziej chrupiąca.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...