O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 10 kwietnia 2022

Mielonka z pieczarkami i papryką


Eksperymentów kulinarnych ciąg dalszy.
Zrobiłam taką mielonkę.


Składniki:
1,5 kg mięsa mielonego wieprzowo-wołowego
1 łyżka soli
1 łyżka peklosoli
pieprz
1 czerwona papryka
kilka pieczarek
2 łyżki grysiku (kaszy manny)
3/4 szk wody
1 łyżka żelatyny


Żelatynę rozpuścić w gorącej wodzie i zostawić do ostudzenia.
Pieczarki i paprykę pokroić w kostkę.
Wymieszać wszystkie składniki z mięsem i zostawić na 1-2 godziny.
Parzyć 1,5 godziny w temperaturze 80-85 st C.
Po ostudzeniu wstawić na noc do lodówki.

Z tej porcji wyszły mi dwie takie porcje.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...