O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 13 kwietnia 2022

Dwie szyneczki z piersi z kurczaka


Wielkanoc tuż, tuż...
Postanowiłam zrobić kilka wyrobów z tej okazji.
Najpierw na tapetę wzięłam piersi z kurczaka.


Przez kilka dni moczyłam dwie spore piersi w solance.
Zagotowałam wodę z 1 łyżką soli do peklowania i 1 łyżką soli kuchennej. Dodałam kilka listków liścia laurowego oraz po kilka ziaren ziela angielskiego i owocu jałowca.



Potem mięsko odsączyłam z solanki i na kilka godzin umieściłam w marynatach.
Jedna pierś wylądowała w marynacie z oleju, pieprzu i słodkiej papryki, a druga w marynacie z oleju, pieprzu i curry,


Każdą z piersi umieściłam w osobnym woreczku i parzyłam razem ok 1,5 godziny w temperaturze 80-85 st C. Po wystidzeniu mięsko trafiło na noc do lodówki.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...