O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 2 maja 2022

Kartki świąteczne 2022 - maj


Na rozpoczęcie kwitnącego (?) kasztanami maja przedstawiam kolejną kartkę na Boże Narodzenie.
Podobno nawyki staja się drugą naturą. Dlatego trudno po tylu latach zarzucić tworzenie kartek świątecznych przez czały rok.


Majowa propozycja powstała na okrągłej bazie. Do jej zrobienia wykorzystałam papier Festive Cats 07 marki Altair Art, który połączyłam ze złotymi akcentami. Warstwy podkleiłam taśmą piankową 3d.


Brzegi zielonego papieru pomazałam pastą śniegowa i obsypałam diamentowym brokatem.



Złoty kościółek w choince na tym tle pięknie się prezentuje.


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 5/2022 na blogu Altair Art.




Zapraszam do podzielenia się swoimi świątecznymi pracami poniżej.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Piękny medalion!
    A ja nie wiem, czy w tym miesiącu coś świątecznego stworzę, mam masę świątecznych kartek już. ;> Ale mam też kartkę na czerwiec. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, cudownie wykorzystałaś scrapki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka cudnie ośnieżona - ciekawe czy będziemy mieli białe Święta w tym roku...
    W ostatniej chwili, dokładam też moją świąteczno-majową kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny medalion :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niestety, mimo kilkuletniego przyzwyczajenia i frajdy jaką miałam, w tym roku spasowałam. Ale od czasu do czasu chętnie podglądam na świąteczne prace, które siłą pędu powstają. Świetnie, że bawicie się dalej. Ta zieleń bieluteńko przypruszona jest fajnym tłem dla złota.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...