O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 2 grudnia 2022

Kartki świąteczne 2022 - grudzień


Dzisiaj nadszedł czas na przedstawienie dwunastej kartki świątecznej w tym roku.
Mimo braku weny udało mi się dotrwać do końca roku. I bardzo się cieszę, że mi się udało.
Moje kartki świąteczne w tegorocznej zabawie są TUTAJ.


Kartka powstała na kwadratowej bazie. Do zrobienia warstw podklejonych taśmą piankową 3d wykorzystałam papiery Festive Bells 05 marki Altair Art i papier z bloczka Białe jak śnieg - FLOWERS od Paper Heaven. Dodałam obrazek ze Świętą Rodziną. Latarenkę, dzwonek i kokardkę wycięłam z paska Festive Bells 13 a gwiazdę betlejemską z paska Festive Bells 12.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 12/2022 na blogu Altair Art.



Zapraszam do podzielenia się swoimi pracami poniżej.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...