O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 20 maja 2023

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej


Maj to czas Pierwszych Komunii Świętych. Na takową okazję powstała ta pamiątka w pudełku.


W swoich zasobach znalazłam pudełko z beermaty. Złożyłam je i stwierdziłam, że idealnie nadaje się do zrobienia tej pamiątki. Najpierw myślałam, żeby je pomalować, ale jednak zostawiłam je "surowe".
Do ozdobienia wieczka i środka wykorzystałam papiery z bloczka 15 x 15 cm Aurora marki Altair Art.
Warstwy podkleiłam taśmą piankowa 3d i Magicznym klejem.


Na wieczku umieściłam dużą tekturkę komunijną pomalowaną kilkoma kolorami wosków. Dodałam papierowe różyczki w towarzystwie listków wyciętych z arkusza On the Wings of a Rainbow 12.
Wszystko dopełniłam półperełkami.







Brzeg wieczka ozdobiłam delikatną, różową koronką.




W środku pudełka umieściłam kielich z hostią 3d. Pokryłam go woskami i ścięłam tył, aby go przykleić. Na dole znalazły się białe róże na tiulowej taśmie w towarzystwie papierowych różyczek.
Dodałam też kilka półperełek.
Okienko zakleiłam folią i ozdobiłam winoroślą.








Pracę zgłaszam na Wyzwanie 5/2023 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Piękny zestaw! Żałuję, że ja takiego nie mam z komunii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet. Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...