O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 30 marca 2011

Exploding Box

Tak mi sie spodobały te pudełeczka, że spróbowałam. Robiłam wegług tego kursu. Z okazji ślubu.
Papier z craft4you oraz różowy papier z bloku technicznego.

Wyszło tak:




Kilka szczegółów z przykrywki:




Środkowa różyczka jest ze stroika dla starosty. A te białe różyczki miałam 10 lat temu wpięte we włosy na swoim ślubie. A gałązki są z kwiatków, które kiedyś kupiłam do stroika na cmentarz.

A środek wygląda tak:
Na różowych chmurkach są napisy: Miłość, Wierność, Oddanie, Uczciwość, Wsparcie, Szacunek, Humor, Zgoda.

A te gołąbki są w rzeczywistości srebrne.

A kwiatek jest zrobiony z koronki, do którego przyszyłam kilka perełek.

2 komentarze:

  1. Beautiful work! Thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...