O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 3 czerwca 2011

Podziękowania

Zbliża się koniec roku szkolnego. Kartki z podziękowaniami sie przydadzą. Wszystkie w podobnej stylizacji.










Napisy zrobione w Wordzie i wydrukowane. Papiery różne. Kwiatki zrobione lub z Nameste. Ozdoby na pierwszej kartce z Wycinanki. Jeszcze troche perełek i brokatu.
Do kompletu brakuje jeszcze jednej karteczki. Ale jeszcze nie mam koncepcji.

2 komentarze:

  1. Śliczne podziękowania, kwiatuszki przypominają mi bitą śmietanę, baardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...