O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 6 października 2011

Dzień Nauczyciela


Kolejna kartka na dzień nauczyciela na bazie papieru "Cała w koronkach" i "Słoneczny pokój" ze scrap.com.pl. Do tego digi-stempelek z podziękowaniem z Digi-scrap.pl.


Zawijaski tekturowe ozdobione brokatem w kleju i quillingowe stokrotki, z papieru farbowanego herbatą, ze złota perełką w środku.


A gałązka z paczki, którą przysłała mi Ascica.p.

Druga karteczka też z podziękowaniami.


Kartka na bazie papieru "Cudowne lata 06" z digi-stempelkiem z Digi-scrap.pl ozdobionym brokatowym długopisem i niebieskimi perełkami w płynie. Motylek, listek i ramka pod stempelkiem od Asicy.p. A zawijasek pomazany na zielono opalizującą mgiełką.


Kwiatki - gnieciuchy zrobione według tego kursu. Super prosto się je robi, a wyglądają bardzo efektownie.. Środki ozdobiłam ćwiekami.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...