O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 25 listopada 2011

Blog Kuby

 Znacie Kubę? Zdolnego 9-latka?
Prowadził bloga pod adresem: http://mam-hobby.blogspot.com/
Kubie usunięto bloga, zablokowano profil i gmaila , usunięto również wszystkie zdjęcia z Picasaweb ponieważ naruszają one Zasady świadczenia usługi.

Proszę wszystkich którym zależy na blogu Kuby o wpisanie się na forum pomocy blogera TU gdzie zapytanie wstawiła asia635
Proszę też przekażcie dalej ten link aby jak najwięcej osób oprotestowało pochopną decyzję administracji bloggera.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Dorotko, dotarła moja paczka ? Czyżby aż tak Ci się nie podobała że nawet nic nie wspomniałaś ?

    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczka dotarła, ale jestem w sanatorium i nie mam jak zrobić zdjęć i się pochwalić. Byłam na chwilę w domu i te cuda już zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...