O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 4 listopada 2011

Urodzinowa bombonierka (90)





Zainspirowana tym kursikiem, który przygotowała Asica.p zrobiłam opakowanie na czekoladki Merci. Nie miałam co okleić, więc zrobiłam takie pudełeczko do wsuwania czekoladek.
Bazą jest wycinankowy papier "W Małym Dworku 2".


Do tego kilka gałązek i kwiatek z wykrojnika. Dwa rodzaje wstążeczek dobranych kolorystycznie.


A jeden pasek ozdobiony dziurkaczem brzegowym i błyskotkami.


Całości dopełnia napis białym mazakiem na zielonym tle.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Beautiful work, thanks for sharing.
    Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, we have 4 prizes this month, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Wysłałam dla Ciebie przesyłkę na Twoje urodziny- w ramach mojej zabawy urodzinowe podaj dalej. Czy dotarła do Ciebie przesyłka? 12 listopada była wysyłana paczką priorytetową, proszę o dopowiedź, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...