O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 23 grudnia 2011

Drewniana szopka



Niech Nowonarodzone Dzieciątko Jezus 

obdarzy Was i Wasze Rodziny 
wszystkim tym co najlepsze.


Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia 

życzy 
Dorota z Rodziną.



A moja szopka jest zrobiona z karmnika dla ptaków. Gwiazda wycięta ze starej torebki na prezenty i ozdobiona brokatem w kleju. Aniołek, to stempel ze scrap.com.pl również ozdobiony brokatem. A karmnik dodatkowo ozdobiony śniegiem ze scrap.com.pl. Ścianki szopki są zrobione z tapety. W środku sianko i figurki.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...